Saturday, May 8, 2010

Γάμο-Βάφτιση!

Η φίλη μου απο τη Ρόδο Παντρεύεται και Βαπτίζει και τη μικρούλα της! Έτσι έφτιαξα ενα ευχολογιο μισό-μισό! Ήθελε κάτι που να είναι "chic" για γάμο αλλά ταυτόχρονα και παιχνιδιάρικο! Της άρεσε πολύ το αποτέλεσμα και πρέπει να σας πώ οτι αυτό το χαρτί της "K&Co" είναι φανταστικό! Χάνει πολύ στη φωτο και δεν φαίνονται οι χρυσές λεπτομέριες...
Σας εύχομαι βίο ανθόσπαρτο και να σας ζήσει η μικρή σας!


Στην παρακάτω σελίδα, με έπιασε το καλλιτεχνικό μου και ζωγράφισα λίγο...






4 comments:

Maria said...

Άλλο ένα φανταστικό βιβλίο σου! Μου αρέσουν παρα πολύ και οι ζωγραφισμένες σελίδες, πολύ γλυκές!

tivolio said...

ειναι πολύ όμορφο, μου αρέσουν τα χρώματα που βάζεις πάντα.Καταπληκτικά!!

eudokia said...

υπέροχα χρώματα!!!!!!δεν έχω λόγια! και είναι και δύσκολο το μισό -μισό! μπράβο Βίκυ!!!

Demi said...

Πολύ όμορφο!!!!Μου αρέσουν τα χρωματα και τα σχεδιακια που εβαλες σε όλες τις σελιδες,μπραβο!!!