Sunday, June 10, 2018

May colourfull challenge SnP!!!

Περιτό να σας πω πως το moodboard του Scraps 'n Pieces αυτού του μήνα είναι το πιο αγαπημένο μου ever!! Λατρεύω τα χαρούμενα χρώματα, είναι αντιπροσωπευτικό του στυλ μου! Άσε που είχα τις τέλειες φωτογραφίες μιας και η εικόνα πάνω αριστερά δείχνει κάποιο "colour day" που είναι κάτι σαν πόλεμος με χρώματα σε σκόνη! Είχα την τύχη να συμμετέχω στο περσινό "Colour Run" στο ΟΑΚΑ και το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Έχει πολύ πλάκα!



Το αποτέλεσμα είναι αυτή η χαρούμενη και πολύχρωμη σύνθεση με τρεις φωτογραφίες μιας και δε μπορούσα να διαλέξω μόνο μία :P


Θα σας δείξω πως την έκανα βήμα βήμα, ίσως φαίνεται περίπλοκη αλλά πραγματικά είναι πολύ εύκολη!! Μου αρέσει να ξεκινάω με λευκό background γιατί έτσι ξυπνάει η δημιουργικότητα και φυσικά η διασκέδαση αφού θα πρέπει να φτιάξω κατι δικό μου! Ένας πολύ εύκολος τρόπος είναι να διαλέξετε ένα μεγάλο στενσιλ που θα καλύπτει όλη την επιφάνεια. Εγώ επίτηδες, το τοποθέτησα λίγο προς τα δεξιά και όχι στο κέντρο γιατί ήθελα χώρο στα αριστερά της σύνθεσης για να βάλω τα γράμματα! Θέλοντας να δημιουργήσω ένα ουράνιο τόξο, επέλεξα μελάνια Distress inks στα αγαπημένα μου χρώματα και με το "distress Tool" τα πέρασα κυκλικά πάνω απο το στένσιλ.


Αφού αφέρεσα το στένσιλ, ψέκασα με νερό και ταμπονάρισα με χαρτί κουζίνας. Το χαρτί αποροφά το βρεγμένο μελάνι κι έτσι σχηματίζονται υπέροχες πιτσιλιές!



Στη συνέχεια έκοψα μικρά ορθογώνια χαρτάκια για να χρησιμοποιήσω σαν βάση για τις φωτογραφίες μου. Πριν τις κολλήσω πρόσθεσα απο πίσω κομμάτια χοντρό χαρτόνι για να μην εφάπτονται με το χαρτί του background. Με αυτό το τρόπο δίνω την αίσθηση του βάθους, γίνεται σαν 3D και επιπλέον μου δίνεται η δυνατότητα να προσθέσω απο κάτω διακοσμητικά.


Για να κάνω τη σύνθεση ακόμα πιο παιχνιδιάρικη, έσκισα μια λωρίδα απο την αριστερή πλευρά και κόλλησα ένα πολύχρωμο χαρούμενο χαρτί. 



Πάντα μου αρέσει να χρησιμοποιώ πολλές υφές, έτσι αποφάσισα να κεντήσω επάνω στην ένωση των δυο χαρτιών με χρωματιστά νήματα. Για τις τρύπες χρησιμοποίησα ενα εργαλείο που είχα απο παλιά αλλά μπορείτε να κάνετε τις τρύπες και με μια πινέζα ή αν εχετε ραπτομηχανή, να ράψετε απευθείας επάνω.


Φυσικά δε θα μπορούσε ο τίτλος να μην είναι πολύχρωμος... το RUN το έβαψα μαύρο για να ταιριάζει με το μαύρο που έχουν οι φωτογραφίες και να σπάει λίγο η πολυχρωμία.



Μετά έρχεται το διασκεδαστικό μέρος της διακόσμησης...εδώ δεν υπάρχουν κανόνες...βάλτε ότι έχετε όρεξη! Εχώ εβαλα κουμπάκια, αυτοκόλλητα, die cuts, ξύλινα διακοσμητικά (που έβαψα με ακρυλικές μπογιές Dylusions)








Υλικά/Materials:
Have a colourful day!!!
xoxo

No comments: